ZAPYTANIE OFERTOWE
Rozeznanie rynku
z dnia 05.10.2017
Znak sprawy: POWES/WSOiD/2017
Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z. o.o.
ul. Staszica 7
38-200 Jasło
Nr KRS 00000144369
Nr NIP 6851004521
Pobierz zapytanie w wersi word.
Pobierz zapytanie w wersji PDF.
Załącznik nr 3 do oferty.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień jest:
Robert Radwan, kierownik OWES,
tel.
e-mail: r.radwan@pakd.pl
- Rodzaj zamówienia, kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
Przedmiotem zamówienia jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku, w ramach projektu „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” (POWES), realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, który jest współfinansowanyze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Rozeznanie rynku prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- W związku z realizacją projektu pn. „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku zlokalizowanym w Sanoku, ul. Lwowska 18.
- Zamówienie obejmuje:
- demontaż i utylizację 2 witryn wejściowych (wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi) do lokali znajdujących się na parterze budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku,
- montaż 2 nowych witryn wejściowych (wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi),
- obróbkę zamontowanych 2 witryn wejściowych (szpalety, itd.).
- Wymiary i parametry witryny nr 1 i nr 2 – znajdują się w załączniku nr 3.
- Dodatkowe wymogi:
- Profil – tworzywo sztuczne,
- Kolor – brązowy (odcień do ustalenia z Zamawiającym),
- Parapety wewnętrzne – konglomerat, kolor kremowy marmur,
- Parapety zewnętrzne – kolor brązowy, blacha powlekana, zakończenia plastikowe,
- Okucia – kolor brązowy,
- Pakiet szybowy Uw ≤ 1W/(m2·K),
- Szyby zewnętrzne w drzwiach i oknach bezpieczne,
- Drzwi otwierane na zewnątrz,
- Przeszklenie drzwi 2/3 wysokości, 1/3 tworzywo sztuczne – część dolna,
- Nawiewniki standardowe do okien uchylnych,
- Zamknięcie drzwi – klamka, zamek typu Gerda/lub o podobnych parametrach.
- Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej budynku objętego przedmiotem zamówienia oraz sprawdzenie wymiarów okien i parapetów w naturze, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
- Zastosowane do wykonania zamówienia materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności oraz spełniać wymagania właściwych norm.
- Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane i stolarkę okienną na okres co najmniej 4 lat, licząc od dnia zakończenia montażu potwierdzonego protokołem odbioru.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
- Wymagania wobec Oferenta:
- Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Oferentów korzystających z pełni praw publicznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, spełniających łącznie następujące warunki (niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie z postępowania):
- Wykonawcą może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowił aktualny wypis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
- Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Oferentem a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Formularz oferty wraz z oświadczeniem Oferenta o braku ww. powiązań (załącznik 2).
- Nie są w stanie upadłości bądź likwidacji (w przypadku podmiotu gospodarczego) oraz nie posiadają zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zaległości w płatności podatków. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Oświadczenie Oferenta w treści załącznika nr 1.
- Nadzór prowadzony przez Zamawiającego:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania niezapowiedzianej kontroli przebiegu i sposobu wykonania zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.W sytuacji wątpliwości co do jakości realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wstrzymuje wszystkie płatności do czasu wyjaśnienia.
Umowa na świadczenie usług.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie:
- Ceny razem brutto za wykonanie usług będącej przedmiotem niniejszej oferty.
- Kryterium (K1): Cenabrutto.
K1 - Cena – waga 100% (maksymalnie możliwych do uzyskania 100 pkt),
Kryterium będzie oceniane na podstawie ceny całkowitej brutto obejmującej pełne wykonanie zlecenia będącego przedmiotem niniejszej oferty, wskazanej w Formularzu ofertowym.
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (C min: C) x 100,
gdzie:
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium Cena
C min – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
- Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru: K = K1
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K) w oparciu o wszystkie kryteria i wyliczenia o których mowa powyżej. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska jednakową, najwyższą liczbę punktów, Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawił niższą cenę. W przypadku gdy Oferty najkorzystniejsze okażą się równoważne cenowo, Zamawiający zwróci się do Oferentów o przedstawienie ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować ma wszystkie koszty związane z jego realizacją,
- cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami,
- ceny muszą być podane cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do 1 grosza,
- rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
- nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
- Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
- Załącznik 1 Formularz ofertowy wraz z dokumentami poświadczającymi spełnienie warunków koniecznych, opisanych w pkt. VI niniejszego zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - załącznik nr 2,
- Oświadczenie o braku zaległościwobec ZUS i Urzędu Skarbowego z tytułu należnych składek i podatków – załącznik nr 3,
- Opis posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 4, (Oferent musi spełnić kryterium dopuszczające określone w pkt.VI.1),
- Dokumenty stwierdzające stan prawny, tj. aktualny wyciąg z rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- Miejsce i termin składania ofert:
- Termin składania ofert upływa 13.10.2017 r. do godz. 14.00. Decyduje data wpływu.
- Miejsce i forma składania ofert:
Ofertę wraz z załącznikami można składać osobiście lub przesłać pocztą/kurierem na adres Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z. o.o., ul. Kadyiego 12, II piętro, 38-200 Jasło.
Ofertę prosimy umieścić w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta: POWES/WSOiD/2017, nie otwierać przed 13.10.2017 r. godz. 14.00” wraz z nazwą i adresem Oferenta.
Ofertę można także złożyć drogą mailową (skany podpisanych dokumentów) na adres powes@pakd.pl , z dopiskiem w rubryce temat : „Oferta: POWES/WSOiD/2017, nie otwierać przed 13.10.2017 r. godz. 14.00”.
- Warunki unieważnienia postępowania
PAKD Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Oferentów oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań pomiędzy stronami zapytania.
O ewentualnym wybraniu oferty oferent zostanie poinformowany drogą mailową/telefoniczną.
Załącznik nr 1
Znak sprawy: POWES/WSOiD/2017
…………………………………
Miejscowość, data
FORMULARZ OFERTY
ZAMAWIAJĄCY – Podkarpacka Agencja Konsultingowo – Doradcza Sp. z o.o., ul. Staszica 7, 38-200 Jasło
_______________________________________________________________________________________
Oferent:……………………………………..……..…………................................................................................................................
adres:…………………………..……….……………………….…………………………………………………………………….………………………………………
…………………………..……….……………………….…………….……………………………………………………………….………………………………………
adres do korespondencji: ……….…………………….…………………………………………………………………….………………………………………
…………………………..……….……………………….…………….……………………………………………………………….………………………………………
tel./fax, e-mail: ….……………………………………………………….………………………………….……………………………………………………………
NIP: …………………………………..…………………………………; REGON: ……………………………………………………………………………………….
(dane Oferenta)
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu którego przedmiotem jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Lwowskiej 18 w Sanoku, w związku realizowanym projektem „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” (POWES), w ramach Działania 8.5 Wspieranie rozwoju sektora ekonomii społecznej w regionie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 na podstawie umowy o dofinansowanie RPPK.08.05.00-18-0005/16-00, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
Nazwa/zakres usługi
|
Cena jednostkowa brutto (zł) dla
witryn
|
Cena razem brutto (zł)
|
Cena razem brutto (słownie)
|
Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Lwowskiej 18 w Sanoku
|
Witryna nr 1 …………………………………
Witryna nr 2 …………………………………
|
…………………………………………………………
|
słownie: ………………………………………………
|
(cena słownie: …………………………………………………………………………………………………………………….………………….…………zł) za wykonanie zamówienia zgodnie z przedmiotem niniejszego rozeznania rynku w ramach projektu POWES.
…………………………….
Pieczęć/czytelny podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta
Oświadczam, że:
- posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał organizacyjno-techniczny oraz znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia,
- nie jestem w sytuacji, że otwarta została likwidacja i/lub ogłoszona upadłość,
- zapoznałam/em się z ogłoszeniem i Zapytaniem Ofertowym oraz nie wnoszę do niego zastrzeżeń, przyjmuję warunki w nim zawarte i uznaję się za związanego/ą tymi warunkami, wymaganiami i zasadami postępowania,
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia i nie występują przesłanki w tym zakresie,
- złożona oferta spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia,
- uważam się za związanego/ą niniejszą ofertą na czas wskazany w ogłoszeniu, tj. 30 dni od daty otwarcia,
- wszystkie informacje w ofercie i innych przedłożonych dokumentach są aktualne i zgodne z prawdą,
- posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zapytaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- nie posiadam zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zaległości w płatności podatków.
…………………………..…… …..……………………………………………
(Miejscowość i data) (Pieczęć/czytelny podpis osoby uprawnionej do składania świadczeń woli w imieniu Oferenta)
Świadomy odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń informuję, iż dane zawarte w formularzu ofertowym do zapytania ofertowego znak sprawy POWES/WSOiD/2017, załącznikach oraz innych przedłożonych dokumentach są zgodne z prawdą.
…………………………..…… …..……………………………………………
(Miejscowość i data) (Pieczęć/czytelny podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta)
Uwaga! Miejsca wykropkowane i/lub oznaczone „*” we wzorze formularza oferty i wzorach pozostałych załączników Oferent zobowiązany jest odpowiednio do ich treści wypełnić.
Załącznik nr 2
Znak sprawy: POWES/WSOiD/2017
(Pieczęć firmowa/imię i nazwisko oraz adres Oferenta)
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ Z ZAMAWIAJĄCYM
Składając ofertę w postępowaniu której przedmiotem jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku w ramach projektu POWES, dla Podkarpackiej Agencji Konsultingowo Doradczej Sp. z o.o., znak sprawy: POWES/PAKD/8/2017, oświadczam, że nie podlegam, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie poniższych zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020:
„W celu uniknięcia konfliktu interesów:
- w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień określonych w podrozdziale 6.5 pkt 8 lit. g lub h. W przypadku celu tematycznego 1 udzielanie zamówień podmiotom powiązanym jest możliwe za zgodą IZ PO. Zawarcie umowy z podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo w przypadkach określonych w podrozdziale 6.5 pkt 8 lit. a - f lub i - l jest dopuszczalne za zgodą właściwej instytucji będącej stroną umowy o dofinansowanie,
- osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne”.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
…………………………..…… …..……………………………………………
(Miejscowość i data) (Pieczęć/czytelny podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta)
Zgodnie z art.9 rozporządzenia ogólnego