Aktualności

Ogłoszenie o naborze biznesplanów dla 2 grup szkoleniowych w projekcie "Samozatrudnienie z POWER-em" województwo podkarpackie.


 

OGŁOSZENIE O NABORZE BIZNESPLANÓW dla 2 grup szkoleniowych

 

PODKARPACKA AGENCJA KONSULTINGOWO DORADCZA SP. Z O.O.

OGŁASZA NABÓR BIZNESPLANÓW W PROJEKCIE „Samozatrudnienie z POWER-em” 

 

Nabór biznesplanów wraz z niezbędnymi załącznikami rozpocznie się od 27 czerwca 2022r. i trwać będzie do 5 lipca 2022 r.

  

Biznesplany wraz załącznikami można składać od poniedziałku do piątku m.in.:

- osobiście w biurze projektu – Jasło, ul. Staszica 7 (tel. 508 030 704) w godzinach: 10-16

osobiście w punkcie rekrutacyjnym – Sanok, ul. Lwowska 18 (tel. 511 094 575) w godzinach: 8-14

osobiście punkcie rekrutacyjnym – Przemyśl, ul. Katedralna 5, I piętro, pokój 20/2

(tel. 531 399 092) w godzinach: 8-12

osobiście punkcie rekrutacyjnym – Ustrzyki Dolne, ul. 1 Maja 10 (tel. 518 442 783) w godzinach: 10-12

lub

- elektronicznie w formie przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu na adres: samozatrudnienie@pakd.pl, dokumenty  można przesyłać również w formie skanów dokumentów e-mailem (dokumenty takie muszą być w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu).

 

Biznesplany składane są w wersji papierowej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (oryginał i kopia lub 2 oryginały) opatrzone podpisami Uczestnika projektu oraz parafkami na każdej ze stron oraz w wersji elektronicznej (biznesplan należy zapisać na nośniku elektronicznym np. płyta CD. Opis płyty powinien zawierać: Imię i nazwisko Uczestnika projektu).

 

Załączniki do biznesplanu składane są:

- w wersji papierowej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (oryginał i kopia lub 2 oryginały) opatrzone podpisami Uczestnika projektu.

 

Komplet dokumentów (wraz z wersją elektroniczną) musi być trwale spięty.

 

Datą złożenia dokumentów jest data wpływu do biura projektu/punktu rekrutacyjnego zarówno w sytuacji osobistego dostarczenia dokumentów jak i elektronicznego.

 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego „Samozatrudnienie z POWER-em”, który wraz z załącznikami oraz wzorami dokumentów można pobrać z zakładki Dokumenty

 

Dokumenty, które należy złożyć:

  1. Biznesplan Pobierz
  2. Załączniki:

- Oświadczenie pomoc de minimis (zał. nr 6)

- Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zał. nr 7)

- Zestawienie planowanych wydatków (zał. nr 8) 

- Zbiór Oświadczeń (zał. nr 11)

- Dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji.

- Inne dokumenty istotne przy ocenie (jeśli dotyczy).

 

W przypadku zarejestrowania działalności przed złożeniem biznesplanu dodatkowo należy dołączyć:

  1. wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub dokument poświadczający wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności na podstawie odrębnych przepisów (w tym m.in. działalności adwokackiej, komorniczej), wydany nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia biznesplanu,
  2. dokument potwierdzający status wspólników spółki założonej w ramach projektu np. kopia umowy spółki (jeśli dotyczy).

 

Potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowej zostanie dołączone do biznesplanów przez Realizatora projektu.

 


powrót do listy
Projekt ”Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”

Ta strona wykorzystuje cookies, aby dać Ci niesamowite wrażenia.

Zamknij