Podkarpacki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Jaśle
ogłasza, z dniem 22 kwietnia 2025 roku,
nabór do projektu „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej III”
dla:
- Grup Inicjatywnych składających się z osób fizycznych, zamierzających utworzyć nowe przedsiębiorstwo społeczne,
- Grup Inicjatywnych składających się z osób prawnych, zamierzających utworzyć nowe przedsiębiorstwo społeczne,
- Podmiotów Ekonomii Społecznej, zamierzających przekształcić się w Przedsiębiorstwo Społeczne.
Uwaga:
Minimalna liczba osób tworzących Grupy Inicjatywne osób fizycznych lub osób prawnych wskazana jest w Regulaminie Świadczenia Usług Podkarpackiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej 3. Skład danej Grupy Inicjatywnej musi być zgodny z wymogami określonymi w ww. Regulaminie
Szczegółowe informacje na temat oceny formalnej i merytorycznej dokumentów rekrutacyjnych znajdują się w Regulaminie Świadczenia Usług Podkarpackiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej3. .
Karta oceny formularza dla Grup Inicjatywnych (GI) składających się z osób fizycznych stanowi Załącznik nr 4 do ww. Regulaminu.
Karta oceny formularza dla Grup Inicjatywnych (GI) składających się z osób prawnych/PES przekształcających się w PS stanowi Załącznik nr 5 do ww. Regulaminu.
Dokumenty, o których mowa powyżej, są dostępne do pobrania TUTAJ.
Nabór będzie trwał od dnia 22 kwietnia 2025 roku do dnia 07 maja 2025 roku do godz. 15.00
Uwaga:
w dniu 02 maja (piątek) biuro projektu w Jaśle oraz Inkubatory Help Desk w Sanoku i Ustrzykach Dolnych będą nieczynne
Dokumenty można składać:
1. Drogą elektroniczną na adres e-mail: powes@pakd.pl. Wymagane jest by dokumenty (skany wypełnionych i podpisanych formularzy w formacie PDF) zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby upoważnione.
a) Tytuł wiadomości:
Nabór nr 1/GI/2025 do udziału w projekcie.
b) Treść e-maila:
W odpowiedzi na ogłoszony nabór nr 1/GI/2025 do udziału w projekcie „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej III”, (nazwa Wnioskodawcy/Grupy Inicjatywnej) przedkłada dokumenty rekrutacyjne w wersji elektronicznej.
2. W formie papierowej w:
- Biurze projektu w Jaśle, przy ul. Kadyiego 12, pok. 205,
- Inkubatorze Help Desk w Sanoku, przy ul. Lwowskiej 18,
- Inkubatorze Help Desk w Ustrzykach Dolnych, przy ul. 1 Maja 10.
w dniach od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni wolnych od pracy), w godzinach od 8.00 do 15.00
Dokumenty składane osobiście należy złożyć w jednym egzemplarzu w formie papierowej.
Komplet dokumentów powinien być trwale spięty i złożony w jednej kopercie oznaczonej nazwą Wnioskodawcy/Grupy Inicjatywnej, dokładnymi danymi teleadresowymi oraz tytułem:
Nabór nr 1/GI/2025 do udziału w projekcie.
3. Pocztą /przesyłką kurierską na adres:
Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z o.o.,
Biuro projektu: „POWES III” pok. 205, ul Kadyiego 12, 38-200 Jasło.
Wnioski wysyłane pocztą / przesyłką kurierską należy złożyć w jednym egzemplarzu w formie papierowej.
Komplet dokumentów powinien być trwale spięty i złożony w jednej kopercie oznaczonej nazwą Wnioskodawcy, dokładnymi danymi teleadresowymi oraz tytułem:
Nabór nr 1/GI/2025 do udziału w projekcie.
Dokumenty złożone przed terminem rozpoczęcia naboru lub po terminie zakończenia naboru, jak również dokumenty złożone wielokrotnie w ramach jednego naboru nie będą podlegać rozpatrzeniu.
W przypadku dokumentów złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu do Biura Projektu. Uczestnik/czka Projektu zobowiązany/a jest do zachowania dowodu nadania dokumentów/przesyłki. Data stempla pocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru wniosków.
UWAGA:
Osoby fizyczne i prawne, zamierzające wziąć udział w naborze do projektu, powinny zapoznać się z następującymi dokumentami, zamieszczonymi na stronie projektu:
UWAGA:
Grupy Inicjatywne oraz Podmioty Ekonomii Społecznej, które złożą dokumenty rekrutacyjne do udziału w projekcie „Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej III”, będą zobowiązane do udziału w spotkaniu z doradcą. O terminie i miejscu spotkania OWES powiadomi GI i PES drogą mailową lub telefoniczną.
Wszelkich informacji związanych z rekrutacją udziela:
Robert Radwan, koordynator merytoryczny,
tel. 508 224 364, e-mail: r.radwan@pakd.pl,
w dni robocze, w godzinach: 08.00 – 15.00